Yeni yılın ışıltılı havasından sonra etrafımız kalplerle doldu. Aşk düşünmesek de aşkı düşünesimizin geldiği gün:)
Bazımız bu sevgililer gününde ne yapsak, ne hediye alsak diye düşünürken, etrafımızı saran markalar bu günü kullanmanın hedefinde. Bizim dikkatimizi nasıl çekebilirler? Sosyal medyadaki bazı uygulamalar dikkatimi çekti.
Cornettonun aşk haritası dikkat çekici..
Yılın her önemli günü için, sosyal medya planı oluşturmak ön sırada. Bunun için yaratıcı fikirler oluşturmak, hedef kitleyi belirleyip onlara göre hareket etmek kampanyanın başarılı olmasını da beraberinde getiriyor.
aşk deyince, çikolata, çikolata deyince aşk..
Sabahların vazgeçilmezi çay, sosyal medyada
Çoğumuzun, takip ettiğimiz ya da sevdiğimiz bir markadan, onun ürününden hediye sahibi olmak hoşumuza gidiyor. Bazı firmalar bu yönde kampanya çalışması yapmış.
Örneğin benim için kahvemi hediye aldığım kırmızı kupamda içmek gibisi yok. Birde aşkı hatırlatırsa:)
facebookta aşkı hatırlatan resimlerden
Starbucks Sevgililer günü kampanyası ;)
Etkinlikler, kampanyalar, yarışmalar, düzenlemeyen firmalar en azından paylaştıkları bir resimle beğeni toplayabilirler. Gündemi takip etmek bize yarar sağlar. Bunları beğenirsiniz beğenmezsiniz, kampanyalara katılırsınız katılmazsınız, nice markayı takip edersiniz etmezsiniz ama yaratıcı fikirler pazarlama iletişiminin olmazsa olmazı. Geleneksel medya ve sosyal medyada pazarlama iletişimi bu kadar hareketliyken, yapılanlara yetişmek imkansız.
Aşk sana bir çift lafım var ;);)
Bazılarımız ise ürünlerinin kalpli oluşuyla leziz mi leziz görünüyor.
Önemli olan günü nasıl yakaladığınızla ilgili, o günü firmalar nasıl görüyor, kendisini nasıl yansıtıyor. Bizim için bugünü hatırlatan, kalpten bir pasta olabilir, sevdiğinizin adı yazılı bir ürün olabilir, kazandığınız bir tatil fırsatı yada bir etkinlik olabilir.
Beğendiğiniz, takip ettiğiniz, siz farketmeden bulunduğunuz her alanda ilginizi çekecek bir kampanya bulmanız an meselesi;)
Sevgililer gününüzün aşkın her halini yaşayabileceğiz bir gün olması dileğiyle...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder